Mudanyalı karatecilere madalya
Mudanya Gençlik ve Spor Kulübü karatecileri, katıldıkları okullar arası karate turnuvasında dereceye girdi.
2012.03.01 11:58 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Gürsu spor salonunda yapılan turnuvayı Mudanya İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Engin Kaya da yakından takip etti. Minikler kategorisinde yarışan İkbal Betül-Ali İhsan Çilingiroğlu İlköğretim Okulu öğrencisi Kaan Sarptaş, final maçı sonrası ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Gençler kategorisindeki Ahmet Rüştü Lisesi 9. sınıf öğrencisi Çağatay Kaya ise, gösterdiği üstün bir performansıyla rakiplerini yenerek altın madalyanın sahibi olarak birincilik kürsüsüne çıktı.