Mudanya'da su isyanı

Mudanya'da su isyanı

Geçit Pompa İstasyonu'nda meydana gelen elektrik arızası nedeniyle üç gündür susuz kalan Mudanyalılar, isyan bayrağını çekti. Ellerindeki bidonlarla çeşmelere akın eden Mudanyalılar tepkili...

2013.06.21 09:18 - Son Güncellenme: 2013.06.21 17:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mudanya'da su isyanı


Rabia DENİZ/BURSADABUGUN.COM

Geçit Pompa İstasyonu'nda meydana gelen elektrik arızası Mudanya'yı susuz bıraktı. Kesinti dolayısıyla susuz kalan Mudanya'da vatandaşlar ellerine bidonlarla sokak çeşmelerine koştu. Ellerindeki bidonlarla çeşmelere akın eden Mudanyalılar tepkili... Üç gündür susuz kalan Mudanya sakinleri, problemin en kısa sürede çözülmesini istedi.

ÇAMAŞIRLAR AKRABALARDA YIKANIYOR

Her gün cami ve çeşmelerden evlere su taşınırken mahalleli, çamaşırlarını diğer semtlerdeki akrabalarının evlerine götürüp yıkıyor. Üç gündür banyo yapamadıklarını belirten Mehtap Demez, su bidonu taşımaktan bıktıklarını söyledi. Kirli çamaşırları başka semtlerdeki akrabalarına götürüp yıkadıklarını belirten Demez, "Kirli çamaşırlarımızı, başka bir evde yıkamaktan utanır olduk" diye konuştu.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.06.21 09:18 - Son Güncellenme: 2013.06.21 17:28 - HABER MERKEZİ
A