Mudanya'da lüks yat yanarak battı
Mudanya'da açıklarında 18 metrelik bir yat alev alev yanarak batarken, 3 mürettebat son anda kurtarıldı.
2012.05.15 16:47 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İHLAS HABER AJANSI'NDAN REFİK FİDAN VE EDİP TEKİN'İN GÖRÜNTÜLERİ
Edinilen bilgiye göre, Mudanya ilçesine bağlı Güzelyalı sahilinden saat 16.00 sıralarında demir alan 18 metrelik Türk bayraklı 'Mira 'isimli yat, Mudanya'nın 2 mil açığında birden alev aldı. Elektrik kontağından çıktığı sanılan yangın kısa sürede büyüdü. Armutlu açıklarında yanmaya başlayan yat tekrar Güzelyalı'ya doğru sürüklendi. Çok geçmeden batan yattaki 3 mürettebat kendilerini denize attı. Sahil güvenlik ve Güzelyalı'dan gelen diğer yatların mürettebatı tarafından kurtarılarak Mudanya'ya getirilen 3 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Amerikan bandıralı, Türk bayraklı olan yatın kime ait olduğu henüz öğrenilemezken, olayla alakalı tahkikat devam ediyor.