Mudanya Belediye Başkanı Dalgıç'tan 1 Mayıs mesajı!
Bursa Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı. Dalgıç, sendikalar, parti üyeleri, sivil toplum örgütleri ve Mudanyalılar ile birlikte gerçekleştirilen 1 Mayıs yürüyüşünde bir araya geldiklerini belirtti.
2024.05.01 14:24 - Son Güncellenme: 2024.05.01 14:56 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı. Dalgıç, sendikalar, parti üyeleri, sivil toplum örgütleri ve Mudanyalılar ile birlikte gerçekleştirilen 1 Mayıs yürüyüşünde bir araya geldiklerini belirtti.

Bursa Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifdelere yer verdi;
"Sendikalarımız, partililerimiz, sivil toplum örgütlerimiz ve Mudanyalı hemşehrilerimle birlikte 1 Mayıs yürüyüşünde bir araya geldik. Birlik, beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneğini sergiledik. Başta bize güç katan çalışma arkadaşlarım olmak üzere, emekleriyle Mudanyamıza ve ülkemize değer katan tüm işçi dostlarımızın 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun."
Sendikalarımız, partililerimiz, sivil toplum örgütlerimiz ve Mudanyalı hemşehrilerimle birlikte 1 Mayıs yürüyüşünde bir araya geldik. Birlik, beraberlik ve dayanışmanın en güzel örneğini sergiledik. Başta bize güç katan çalışma arkadaşlarım olmak üzere, emekleriyle Mudanyamıza ve... pic.twitter.com/rezmaqGas2
-- Deniz Dalgıç (@denizdalgic) May 1, 2024

