Motosikletten düştü hayatını kaybetti

Motosikletten düştü hayatını kaybetti

Bursa'da bir kişi motosikletten düşüp, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

2013.04.19 10:07 - Son Güncellenme: 2013.04.19 10:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Motosikletten düştü hayatını kaybetti

Edinilen bilgiye göre, olay merkez Osmangazi ilçesi Yeni Yalova Caddesi'nde meydana geldi. 52 yaşındaki Sadık Efe 16 R 5556 plakalı motosikletiyle seyir halindeyken direksiyon hakimiyetini kaybedip düştü. Efe'ye ilk müdahaleyi vatandaşlar yaptı. Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 ekipleri Efe'yi hastaneye götürdü. Efe, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtulamadı.
Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.19 10:07 - Son Güncellenme: 2013.04.19 10:27 - HABER MERKEZİ
A