Motosikletli konvoy bayramı işte böyle kutladı

Motosikletli konvoy bayramı işte böyle kutladı

Bursa'da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı sebebiyle 300 motosikletli ellerinde bayraklarla şehir merkezinde tur atıp renkli görüntüler oluşturdu

2012.04.23 21:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Motosikletli konvoy bayramı işte böyle kutladı
88645-motosikletli-konvoy-bayrami-iste-boyle-kutladi-4f95a473cb135.flv

Sosyal paylaşım sitesi üzerinde yazışma yaparak toplanan 300 motosikletli Nilüfer ilçesinde buluşup kent merkezine doğru konvoy yaptı. Çekirge, Altıparmak, Heykel ve Haşimişcan Caddesi'ni takip ederek nilüfer'de Fatih sultan Mehmet Bulvarı'nda buluşan motosikletli gruba, yine motosikletli trafik polisleri de eskortluk yaptı.
Saat 20.30 sıralarında motosikletli grup trafiğe takılınca ekipler kendilerine yardımcı oldu. Sol şeridi takip eden konvoydakilerin Türk Bayrağı ve Atatürk posterleri taşıması dikkat çekti. Klakson çalarak bayramı kutlayan grup, 19 Mayıs'ta benzer etkinlikte buluşmak üzere dağıldı.  



 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.23 21:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A