Motosiklet sürücüsü kazada yaralandı
MUĞLA'nın Ortaca İlçesi'nde, akaryakıt istasyonuna girmek isterken otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü 51 yaşındaki Ömer Karav yaralandı. Hastaneye kaldırılan Karav, tedaviye alındı.
2013.04.21 18:19 - Son Güncellenme: 2013.04.21 18:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kaza, Muğla Fethiye karayolundaki bir akaryakıt istasyonunun önünde bugün saat 12.00 sıralarında meydana geldi. Ortaca Belediyesi'nde çalışan Ömer Karav, 48 RD 704 plakalı motosikletiyle akaryakıt istasyonuna girmek isterken, Fethiye yönüne giden Ahmet Yaşar, yönetimindeki 07 FIB 03 plakalı otomobil kendisine çarptı. Motosikletten fırlayan Karav, yola savruldu. Kazayı görenler sağlık ve polis ekiplerine haber verdi. Kaskı takılı olan Karav, ağır yaralandı. Kaza sırasında otomobil sürücüsü Ahmet Yaşar'ın (25) yanında bulunan kardeşi Ayşe Yaşar, şoka girdi. Çarptıkları kişinin öldüğünü düşünüp, sinir krizi geçirdi. Çevredekiler Ayşe Yaşar'ı sakinleştirmek için uzun sürü çaba harcadı.
Otomobil sürücüsü ifadesinin alınması için polis merkezine götürülürken, ölümden dönen motosikletli Ömer Karav, ambulansla Ortaca Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kazayı öğrenen Ortaca Belediye Başkanı CHP'li Hasan Karaçelik, hastaneye gidip belediye personeli hakkında bilgi aldı. Ömer Karav, ilk müdahalenin ardından Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı.