Motosiklet kulübü IŞİD'le savaşmaya gitti

Motosiklet kulübü IŞİD'le savaşmaya gitti

Hollandalı motosiklet kulübü No Surrender'ın üç üyesi, Irak Şam İslam Devleti'yle savaşmak için Suriye'ye gitti.

2014.10.15 10:37 - Son Güncellenme: 2014.10.15 10:37 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Motosiklet kulübü IŞİD'le savaşmaya gitti

Hollandalı motosiklet kulübü No Surrender'ın başkanı Klaas Otto, kulüplerinden üç kişinin IŞİD'le savaşmak için geçen hafta Suriye 'ye gittiğini açıkladı. Hollandalı yetkililer, üç kişinin Suriye'ye gitmesinin suç oluşturmadığını açıkladı.

Daily Mail'in haberine göre, Amsterdam, Rotterdam ve Breda'dan Suriye'ye giden üç kişinin kalaşnikofla çekilmiş fotoğrafları ortaya çıkmıştı. Savcı sözcüsü Wim de Bruin, "Yabancı bir silahlı kuvvete katılmanın daha önce cezası vardı, ancak şu anda yasak değil. Hollanda 'ya karşı savaşamazsınız" sözleriyle kuralları açıkladı.

Kaynak: Radikal

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.15 10:37 - Son Güncellenme: 2014.10.15 10:37 - HABER MERKEZİ
A