Motosiklet hırsızları kamerada

Motosiklet hırsızları kamerada

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde bir sitenin bahçesindeki motosiklet çalındı. Güvenlik kameralarına da yansıyan hırsızlığın ardından polis, 4 şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı.

2016.03.05 15:43 - Son Güncellenme: 2016.03.05 15:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Motosiklet hırsızları kamerada
01:15 Motosiklet hırsızları kamerada

İLGİLİ VİDEO

Motosiklet hırsızları kamerada

Edinilen bilgiye göre, gece geç saatlerde Ayvanat Mahallesi Küme Evleri'nde bir sitenin bahçesinde bulunan motosikletin zincirini demir makasla kesip kilitlerini kıran 4 kişi, motosikleti çalarak kayıplara karıştı. Güvenlik kamerasına da yansıyan hırsızlık olayı ile ilgili polis, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Mahalle sakinlerinden Bülent Güney, "Mahallemizde olan hırsızlık olayları son iki ayda baş göstermeye başladı. Geçen aylarda bizim motorumuz çalındı. Benim motor sıfır almıştım. Dün gecede yine motosiklet çalıyorlar. Polis ekiplerinden bunların bulunması için yardım istiyoruz. Mahalleli olarak çok tedirginiz. Elimizden hiçbir şey gelmiyor, polis ekiplerinden tek isteğimiz bunların biran önce bulunması" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.05 15:43 - Son Güncellenme: 2016.03.05 15:43 - HABER MERKEZİ
A