Motosiklet hırsızları kablo yakarken yakalandı

Motosiklet hırsızları kablo yakarken yakalandı

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde çaldıkları motosikletle bir depodan bin 500 TL değerinde kablo çalan 2 hırsız, kabloların içindeki bakırı almak için yaktıkları sırada polis ekipleri tarafından yakalandı.

2016.02.02 19:28 - Son Güncellenme: 2016.02.02 19:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Motosiklet hırsızları kablo yakarken yakalandı

Edinilen bilgiye göre, hırsızlık ihbarı üzerine ilçe genelinde çalışma başlatan polis ekipleri, çalıntı motosikletin izine Mimar Sinan Mahallesi'nde rastladı. Görgü tanığının ifadesi üzerine bölgede geniş çaplı arama çalışması başlatan ekipler, boş bir tarladan duman yükseldiğini fark etti. Bölgeye giden ekipler, bir depodan çaldıkları bin 500 TL değerindeki kabloları yakan Y.Ç. ve S.E.'yi gördü. Polis ekipleri, S.E.'yi olay yerinde yakalarken, kaçmayı başaran Y.Ç. ise uzun bir kovalamacının ardından yakalandı. Gözaltına alınan 2 hırsız yapılan sorgulamanın ardından adliyeye sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.02 19:28 - Son Güncellenme: 2016.02.02 19:28 - HABER MERKEZİ
A