Motosiklet denetimleri: 700 sürücüye 3,5 milyon TL ceza

Motosiklet denetimleri: 700 sürücüye 3,5 milyon TL ceza

Çeşme İlçe Emniyet Müdürlüğünce 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren gerçekleştirilen denetimlerde bin 300 motosiklet kontrol edilirken, kural ihlali yapan sürücülere toplam 3,5 milyon TL cezai işlem uygulandı.

2026.02.09 17:24 - Son Güncellenme: 2026.02.09 17:25 - Güncel - İHA
A
Motosiklet denetimleri: 700 sürücüye 3,5 milyon TL ceza

İzmir'in Çeşme ilçesinde, trafik güvenliğini sağlamak ve kural ihlallerinin önüne geçmek amacıyla yürütülen motosiklet denetimleri hız kesmeden devam ediyor. Çeşme İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri tarafından, 1 Ocak 2026 tarihinden bugüne kadar geniş denetimler gerçekleştirildi.

15 motosiklet trafikten men edildi

Yapılan resmi açıklamaya göre, yılbaşından bu yana icra edilen uygulamalarda toplam bin 300 motosiklet durdurularak kontrol edildi. Denetimler sonucunda kask takmamak, yetersiz ehliyet, tescilsiz araç kullanımı ve diğer trafik kurallarını ihlal ettiği tespit edilen 700 motosiklet sürücüsüne toplamda 3,5 milyon TL idari para cezası kesildi.
Çalışmalar kapsamında eksikleri bulunan ve kurallara uymayan 15 motosiklet ise trafikten men edilerek yediemin otoparkına çekildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.09 17:24 - Son Güncellenme: 2026.02.09 17:25 - İHA
A