"Mostar Yağmurları Sanatçı Topluluğu" Bursa'da konser verdi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestrası ile Bosnalı müzik grubu "Mostar Yağmurları Sanatçı Topluluğu" konser verdi.
2017.12.22 23:36 - Son Güncellenme: 2017.12.23 01:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'ndeki (Merinos AKKM) konseri şef Amra Dugaliç yönetti.

Bosna Hersek ve Türk şarkılarının harmanlandığı repertuvarda Türkçe ve İngilizce eserler de seslendirildi.

"Emina" , "Mostarski Kolaz", "Gülpembe" ve "Sultanım" gibi eserlerin seslendirildiği konsere müzikseverler ilgi gösterdi.