MİT Müsteşarı Fidan Köşk'ten ayrıldı

MİT Müsteşarı Fidan Köşk'ten ayrıldı

CUMHURBAŞKANI Abdullah Gül, haftalık olağan görüşmeleri kapsamında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi. Erdoğan, görüşme için saat 14.10'da Tarabya'daki Huber Köşkü'ne geldi.

2013.07.11 18:15 - Son Güncellenme: 2013.07.11 18:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
MİT Müsteşarı Fidan Köşk'ten ayrıldı

Gül'ün, Erdoğan'dan sonra MİT Müsteşarı Hakan Fidan ile görüşmesi bekleniyordu. Ancak Fidan, saat 14.45'te Köşk'e geldi. Gül-Erdoğan görüşmesi 15.30 sıralarında sona erdi. Gül'ün, Fidan ile görüşmesi ise uzun sürdü. MİT Müsteşarı Fidan, Köşk'te 2 buçuk saat kaldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.11 18:15 - Son Güncellenme: 2013.07.11 18:15 - HABER MERKEZİ
A