Mısır'da anma yürüyüşüne polis müdahalesi

Mısır'da anma yürüyüşüne polis müdahalesi

İki yıl önceki gösterilerde hayatını kaybedenleri anmak için düzenlenen yürüyüşte çatışma çıktı

2013.12.16 22:55 - Son Güncellenme: 2013.12.16 22:56 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Mısır'da anma yürüyüşüne polis müdahalesi

Mısır'ın başkenti Kahire'deki hükümet binası önünde 16 Aralık 2011'de yaşanan ve birçok kişinin ölümüyle sonuçlanan olayların ikinci yılı nedeniyle düzenlenen anma yürüyüşünde, göstericilerle güvenlik güçleri arasında çatışma çıktı.

Görgü tanıklarından alınan bilgiye göre, anma yürüyüşüne katılan ve hükümet binası çevresine ulaşan bazı kişilerin güvenlik güçlerine taş atması üzerine güvenlik güçleri göstericileri dağıtmak için göz yaşartıcı gaz kullandı.

Çıkan olaylarda bazı kişiler gözaltına alındı.

25 Ocak Devrimi sonrasında Kemal Genzuri'nin başbakanlığı sırasında 16 Aralık 2011'de Başbakanlık binası önünde toplanan protestocularla güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmalarda birçok kişi hayatını kaybetmişti. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.12.16 22:55 - Son Güncellenme: 2013.12.16 22:56 - HABER MERKEZİ
A