Misafir odasında ikinci misafir paniği

Misafir odasında ikinci misafir paniği

Adana'da bir evin misafir odasına giren yaklaşık 1 metrelik yılan, Can-Kur ekiplerince yakalanarak doğaya bırakıldı.

2012.07.28 13:57 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Misafir odasında ikinci misafir paniği

Olay, merkez Seyhan ilçesine bağlı Mithatpaşa Mahallesi'nde meydana geldi. Cumali Sevenler, akrabası olan Hasan Ateş'in evine misafirliğe geldi. Sevenler, evin misafir odasında televizyon izlerken ev sahibi Ateş bir ara dışarı çıktı. Bu sırada koltuğun altından bir sürüngenin geçtiğini fark eden Sevenler, önce gördüğü canlıyı kertenkele sandı.

Sevenler koltuğu çekip baktığında ise yılan olduğunu gördü. Bunun üzerine hemen ev sahibine haber verdi. Ev sahibi Ateş te Can-kur'u arayarak evlerinde yılan olduğu ihbarında bulundu. İhbarın ardından ev sahibi eline aldığı sopa ile Can-Kur gelene kadar oda da yılanı bekledi. Bir süre sonra eve gelen Can-Kur ekipleri yılanı yakalamak için seferber oldu. Ekipleri kısa sürede yılanı etkisiz hale getirerek torbaya koyup doğaya bırakmak üzere götürdü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.07.28 13:57 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A