Minik öğrenciler sertifikalarını aldılar

Minik öğrenciler sertifikalarını aldılar

Yüzme okulunun 2. dönemini bitiren minik yüzücüler bugün Havuzlupark Tesislerinde sertifikalarını aldılar.

2013.07.26 14:28 - Son Güncellenme: 2013.07.26 14:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Minik öğrenciler sertifikalarını aldılar

Bursaspor resmi internet sitesinden yapılan açıklamaya göre:

9 Temmuz - 26 Temmuz 2013 tarihleri arasında gerçekleşen 2. dönem eğitimlerini tamamlayan 48 öğrenci bugün Havuzlupark Tesislerimizde gerçekleşen törenle sertifikalarını aldı.

Havuzlupark tesislerimizde gerçekleşen sertifika törenine Yönetim Kurulu Üyemiz Yusuf Arslan katıldı. Yusuf Arslan öğrencilere sertifikalarını takdim etti.

Sertifika töreninde konuşan Yönetim Kurulu Üyemiz Yusuf Arslan, yüzme okulumuzda güzel bir eğitim dönemini geride bıraktıklarını belirtti. Yusuf Arslan sözlerine şöyle devam etti; "Yüzme okulumuzun 2. dönemi 9 Temmuz 2013 tarihinde başladı ve bugün sona erdi. Okulumuzun 2. dönemine toplam 48 öğrenci katıldı. Bu öğrencilerimiz yüzme derslerini başarıyla bitirdiler ve sertifikalarını almaya hak kazandılar. Bu başarılı öğrencilerimizin yarışmalarda boy göstermelerimi temenni ederim. Umarın geleceğin milli yüzücüleride Bursaspor Yüzme Okulumuzdan çıkar" dedi.

Daha sonra yönetim kurulu üyemiz Yusuf Arslan, yüzme antrenörlerimiz, öğrencilerimiz ve veliler birlikte basın mensuplarına poz verdiler.

30 Temmuz 2013 Salı günü başlayacak olan Yüzme Okulu 3.etap çalışmaları için kayıtlarımız Havuzlupark Tesislerimizde devam etmektedir.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.26 14:28 - Son Güncellenme: 2013.07.26 14:28 - HABER MERKEZİ
A