Minibüsün üstünde yolculuk yaptılar

Minibüsün üstünde yolculuk yaptılar

Hatay'da bir minibüsün üst bagajında canlarını hiçe sayarak yolculuk yapan tarım işçileri görenleri şaşırttı. Tehlikeli yolculuk, cep telefonu ile görüntülendi.

2018.01.18 12:08 - Son Güncellenme: 2018.01.18 12:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Minibüsün üstünde yolculuk yaptılar

Hatay'da bir otoyolda seyir halindeki bir sürücü tarafından kaydedilen görüntülerde seyir halindeki bir minibüsün üstünde yaklaşık 10 mevsimlik işçinin seyahat ettiği görülüyor.

Seyir halindeki minibüsün üst bölümünde tehlikenin farkında olmayan tarım işçileri görüntülendiklerini fark edince gülümseyerek kameraya el sallıyor. Minibüs şoförünün ve işçilerin bu duyarsız davranışı görüntüyü çeken sürücü ve yanındaki yolcunun da tepkisine neden oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.18 12:08 - Son Güncellenme: 2018.01.18 12:08 - HABER MERKEZİ
A