Milyoner kızı ikinci soruda elendi

Milyoner kızı ikinci soruda elendi

'Kim Milyoner Olmak İster?' Fruko'yu 100 milyon dolara satan Sipahioğlu Ailesi'nin kızı Selda Hanım konuk oldu ama daha ikinci soruda elendi!

2012.08.11 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Medya - HABER MERKEZİ
A
Milyoner kızı ikinci soruda elendi

Bu sefer para parayı çekmedi! atv yarışması 'Kim Milyoner Olmak İster?'e; geçtiğimiz perşembe akşamı, 100 milyon dolara satılan Fruko'nun eski sahiplerinden Selda Sipahioğlu katıldı. Ünlü işkadını, "Kazanacağım tüm parayı kimsesiz çocuklara bağışlayacağım" dedi.

"ŞOFÖR YANI" DEDİ

İlk soruyu bilen Sipahioğlu, ikinci soruda takıldı; "Otobüslerde yolcuların genellikle oturmak istedikleri koltuk hangisidir?" sorusuna "Şoför yanı" diye cevap verdi. Doğru cevap 'cam kenarı' çıkınca büyük şaşkınlık yaşayan işkadını, ödül alamadan yarışmaya veda etti.                                

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2012.08.11 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A