Milliyet'ten gönderilen gazeteci: Benim için iyi oldu

Milliyet'ten gönderilen gazeteci: Benim için iyi oldu

Milliyet'te deprem devam ediyor. Gazeteci Semra Pelek de işten çıkartıldı.

2015.08.28 16:44 - Son Güncellenme: 2015.08.28 16:48 - Medya - HABER MERKEZİ
A
Milliyet'ten gönderilen gazeteci: Benim için iyi oldu

Milliyet Gazetesi'nden işten çıkartmalar devam ediyor. Bugün Meral Tamer ve Mehveş Evin'in ardından Semra Pelek'in de işine son verdi.
Pelek gelişmeyi Twitter hesabından duyurdu ve şunları yazdı:

"Milliyet gazetesi tarafından işten çıkarıldım. Benim için çok iyi oldu." 

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2015.08.28 16:44 - Son Güncellenme: 2015.08.28 16:48 - HABER MERKEZİ
A