Milliyet'ten gönderilen gazeteci: Benim için iyi oldu
Milliyet'te deprem devam ediyor. Gazeteci Semra Pelek de işten çıkartıldı.
2015.08.28 16:44 - Son Güncellenme: 2015.08.28 16:48 - Medya - HABER MERKEZİ
Milliyet Gazetesi'nden işten çıkartmalar devam ediyor. Bugün Meral Tamer ve Mehveş Evin'in ardından Semra Pelek'in de işine son verdi.
Pelek gelişmeyi Twitter hesabından duyurdu ve şunları yazdı:
"Milliyet gazetesi tarafından işten çıkarıldım. Benim için çok iyi oldu."