Milliler, Polonya'yı dize getirdi

Milliler, Polonya'yı dize getirdi

2015 Avrupa Voleybol Konfederasyonu Kadınlar Avrupa Ligi A Grubu'nda Türkiye, 4. hafta ikinci maçında Polonya'yı 3-1 mağlup etti.

2015.08.23 21:32 - Son Güncellenme: 2015.08.23 21:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milliler, Polonya'yı dize getirdi

TÜRKİYE: 3 - POLANYA: 1
 

SALON: Atatürk Voleybol
AKEMLER: Petar Harizanov (Bulgaristan), Nenad Davidovic (Sırbistan)

TÜRKİYE: Cansu Aydınoğulları, Fatma Yıldırım, Melike Yılmaz, Meryem Boz, Damla Çakıroğlu, Ceylan Arısan, (Serpil Ersarı, Birgül Güler, Ayşe Melis Gürkaynak, Ceren Kestirengöz, Arelya Karasoy)

POLONYA: Tobiazs, Bociek, Ganszczyk, Wawrzyniak, Twardowska, Moskwa, (Borek, Grajber, Pacak, Baldyga, Rozanski, Bimkiewicz)

SETLER: 25-21, 23-25, 25-12, 25-14

Dün de rakibini 3-0 yenen ve grupta liderliğini sürdüren Türkiye, gelecek hafta yine İzmir'de Gürcistan'la karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.23 21:32 - Son Güncellenme: 2015.08.23 21:32 - HABER MERKEZİ
A