Milli tenisçi Öz, maça Türk bayrağıyla çıktı

Milli tenisçi Öz, maça Türk bayrağıyla çıktı

Milli tenisçi İpek Öz, Katar Açık'ın ilk turunda Belaruslu Victoria Azarenka ile oynadığı maçta depremzedeleri anmak için Türk bayrağı ve siyah kurdele ile çıktı.

2023.02.14 08:47 - Son Güncellenme: 2023.02.14 08:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milli tenisçi Öz, maça Türk bayrağıyla çıktı

Milli tenisçi Katar Açık'ın ilk turunda dünya eski 1 numarası, klasmanın 17. basamağındaki Belaruslu Victoria Azarenka ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi 6-1'lik setlerle 2-0 kazanan Azarenka, ikinci tura yükseldi. İpek Öz, maça Türkiye'de yaşanan deprem felaketine dikkat çekmek için Türk bayrağı ve siyah kurdele ile çıktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.02.14 08:47 - Son Güncellenme: 2023.02.14 08:47 - HABER MERKEZİ
A