"Milli Takım'ın hocasını yargılayamam"
Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Öztürk, Selçuk İnan konusundaki kararı nedeniyle Milli Takım Teknik Direktörü Abdullah Avcı'nın eleştirilmesinin yersiz olduğunu belirtti.
2012.09.13 16:01 - Son Güncellenme: 2012.09.13 16:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A Milli Takım'ın teknik direktörü olan Abdullah Avcı'yı eleştirmesinin söz konusu olmadığını ifade eden Adnan Öztürk, "A Milli Takım'ın teknik direktörü ve Türkiye'den futbol anlamında en büyük profesyonelinin seçimlerini, burada amatör bir futbol izleyicisi olarak yargılayamam. Milli Takım'ın teknik direktörü bellidir. Kendisine başarılar diliyorum. Bugüne kadar elde ettiği başarıları da bellidir" ifadelerini kullandı.
Öztürk, sarı-kırmızılı kulüpte yeni yönetim sistemine geçileceğinin de altını çizdi.