Milli taekwondoculardan ABD'de 4 altın madalya

Milli taekwondoculardan ABD'de 4 altın madalya

Amerika Açık Taekwondo Turnuvası'nın ilk gününde milli taekwondocular 4 altın madalya kazandı.

2019.03.03 12:50 - Son Güncellenme: 2019.03.03 12:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milli taekwondoculardan ABD'de 4 altın madalya

Amerika Birleşik Devletleri'nin Las Vegas kentinde 80'in üzerinde ülkeden 2 bin 500 civarında sporcunun mücadele ettiği ve 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'na 20 puan veren Amerika Açık Taekwondo Turnuvası'nın ilk gününde erkekler 63, 80, 87 ve +87, kadınlarda ise 46, 49, 57, 67 ve +73 kiloda müsabakalar yapıldı. Türkiye'yi temsil eden sporculardan kadınlar 57 kiloda Hatice Kübra İlgün, erkekler 63 kiloda Hakan Reçber, 87 kiloda Hasan Can Lazoğlu ve +87 kiloda Emre Kutalmış Ateşli altın madalya kazandı. 

Turnuvanın ikinci gününde kadınlar 53 kiloda Zeliha Ağrıs, 62 kiloda İrem Yaman ile İkra Kayır, +73 kiloda Nafia Kuş ve erkekler 54 kiloda Deniz Dağdelen madalya mücadelesi verecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.03 12:50 - Son Güncellenme: 2019.03.03 12:50 - HABER MERKEZİ
A