Milli sporcuya Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi sahip çıktı

Milli sporcuya Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi sahip çıktı

Fransa'nın başkenti Paris'de gerçekleşecek olan IFSC Dünya Tırmanış Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek 8 sporcu arasında yer alan Dağcılık Milli Takım sporcusu Ayşe Narmanlı'ya, Bursa'nın Mustafakemalpaşa Belediyesi sahip çıktı.

2016.09.13 12:44 - Son Güncellenme: 2016.09.13 13:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Milli sporcuya Bursa Mustafakemalpaşa Belediyesi sahip çıktı

Fransa'nın başkenti Paris'de 14-18 Eylül tarihinde arasında yapılacak olan şampiyonada Türkiye'yi temsil edecek Narmanlı, büyük bayanlar lider ve bouldering kategorilerinde yarışacak. 2007 yılından bu yana tırmanış sporuyla ilgilenen son 4 yılın Türkiye Şampiyonu, Türkiye'de birçok özel ve federasyonun düzenlediği yarışmalarda başarı elde eden sporcu antrenmanlarını Nilüfer Belediyesi'ne ait 18 metrelik Görükle tırmanış duvarında gerçekleştiriyor.

Bayramda milli takım kafilesiyle Paris'e gidecek olan Narmanlı, "Umarım şampiyona güzel geçer. Elimden gelen her şeyi yapmaya ve Türkiye'yi iyi şekilde temsil etmeye çalışacağım. Çünkü benim için bir tutku diyebilirim. Dünya şampiyonasına gitmek her sporcunun istediği bir şeydir. O yüzden çok heyecanlıyım" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.13 12:44 - Son Güncellenme: 2016.09.13 13:02 - HABER MERKEZİ
A