Milli sporcu Neslihan Yiğit çeyrek finalde

Milli sporcu Neslihan Yiğit çeyrek finalde

İspanya'da düzenlenen Avrupa Badminton Şampiyonası'nda tek kadınlarda mücadele eden milli sporcu Neslihan Yiğit, çeyrek finale yükseldi.

2022.04.27 17:06 - Son Güncellenme: 2022.04.27 17:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Milli sporcu Neslihan Yiğit çeyrek finalde

Başkent Madrid'de yapılan şampiyonada Neslihan Yiğit, son 16 turunda İrlandalı Rachael Darragh ile karşılaştı.

Karşılaşmayı 21-16 ve 21-12'lik setlerle 2-0 kazanan milli badmintoncu, çeyrek finale adını yazdırdı.

Neslihan, çeyrek final müsabakasında Danimarkalı Line Christophersen ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.27 17:06 - Son Güncellenme: 2022.04.27 17:07 - HABER MERKEZİ
A