Milli sporcu Neslihan Yiğit çeyrek finalde
İspanya'da düzenlenen Avrupa Badminton Şampiyonası'nda tek kadınlarda mücadele eden milli sporcu Neslihan Yiğit, çeyrek finale yükseldi.
2022.04.27 17:06 - Son Güncellenme: 2022.04.27 17:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Başkent Madrid'de yapılan şampiyonada Neslihan Yiğit, son 16 turunda İrlandalı Rachael Darragh ile karşılaştı.
Karşılaşmayı 21-16 ve 21-12'lik setlerle 2-0 kazanan milli badmintoncu, çeyrek finale adını yazdırdı.
Neslihan, çeyrek final müsabakasında Danimarkalı Line Christophersen ile karşılaşacak.