Milli Piyango talihlileri paralarını aldı
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü, yılbaşı çekilişinde 50 milyon TL'lik büyük ikramiyeyi kazanan 4 talihlinin ikramiyelerini aldığını açıkladı.
2015.01.07 17:43 - Son Güncellenme: 2015.01.07 17:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
Milli Piyango İdaresi'nden yapılan açıklamada, yılbaşı çekilişinde 50 milyon TL'lik büyük ikramiyenin 2692160 numaralı çeyrek biletlere isabet ettiği hatırlatılarak, paylarına düşen 12.5 milyon TL tutarındaki ikramiyeleri kazanan Ankara, Aydın (2) ve Niğde talihlilerinin 5-6 Ocak 2015 tarihlerinde idarelerine başvurdukları ve tamamının ikramiyelerini aldığı kaydedildi.