Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Olimpiyat Oyunları'na veda etti

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Olimpiyat Oyunları'na veda etti

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, repesaj maçında Ekvadorlu güreşçi Reasco Valdez'e mağlup olarak olimpiyatlara veda etti.

2024.08.11 13:04 - Son Güncellenme: 2024.08.11 13:05 - Spor - ENSONHABER
A
Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Olimpiyat Oyunları'na veda etti

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda kadınlar 76 kiloda milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, repesaj maçını kaybetti.

Fransa'nın başkenti Paris'teki Champ de Mars Arena'da güreşin kadınlar kategorisi 76 kilo repesaj müsabakaları yapıldı.

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Ekvadorlu Genesis Rosangela Reasco Valdez'e 3-1 yenilerek, oyunlara veda etti.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.08.11 13:04 - Son Güncellenme: 2024.08.11 13:05 - ENSONHABER
A