Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit çeyrek finalde kaybetti!

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit çeyrek finalde kaybetti!

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda kadınlar 76 kg serbest stil güreş müsabakası Champ De Mars Arena'da yapıldı. Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit ile Kanadalı Justina Renau di Stasio mücadele etti.

2024.08.10 14:31 - Son Güncellenme: 2024.08.10 15:15 - Spor - SOSYAL MEDYA
A
Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit çeyrek finalde kaybetti!

Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda kadınlar 76 kg serbest stil güreş müsabakası Champ De Mars Arena'da yapıldı. Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit ile Kanadalı Justina Renau di Stasio mücadele etti.

Milli güreşçimiz, Kanadalı rakibini 8-2 yendi ve çeyrek finale yükseldi.

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit çeyrek finalde kaybetti

Olimpiyat Oyunları'nda milli güreşçimiz Yasemin Adar Yiğit, kadınlar 76kg çeyrek finalinde Japonya'dan Yuka Kagami'ye 3-0 mağlup oldu

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.08.10 14:31 - Son Güncellenme: 2024.08.10 15:15 - SOSYAL MEDYA
A