Milli Eğitim'i işgal eden eylemcilere polis müdahalesi

Milli Eğitim'i işgal eden eylemcilere polis müdahalesi

Bursa'da 4+4+4 uygulamasını protesto için Milli Eğitim Müdürlüğü'nü işgal eden aşırı sol görüşlü 14 kişi, polis tarafından gözaltına alındı.

2012.09.12 15:21 - Son Güncellenme: 2012.09.12 15:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Milli Eğitim'i işgal eden eylemcilere polis müdahalesi

Alınan bilgiye göre, aşırı sol görüşlü 14 kişi, ellerinde pankartlar ve üzerlerinde "Halk Evleri" yazılı pankartlarla sloganlar atarak Milli Eğitim Müdürlüğü'nü işgal etti. Milli Eğitim Müdürlüğü görevlileri büyük şok yaşarken, kısa sürede olay yerine gelen çevik kuvvet ekipleri biber gazı ile müdahale ettiği eylemci öğrencileri gözaltına aldı. Gözaltına alınan 14 kişi, Çarşı Polis Merkezi'ne götürüldü.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.12 15:21 - Son Güncellenme: 2012.09.12 15:30 - HABER MERKEZİ
A