Milletvekili Berdibek, Covid-19'a yakalandı

Milletvekili Berdibek, Covid-19'a yakalandı

AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, Covid-19 yakalandı.

2021.02.02 22:22 - Son Güncellenme: 2021.02.02 22:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Milletvekili Berdibek, Covid-19'a yakalandı

AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, Ankara'da bulunduğu sırada vücut kırgınlığı şikayetinin ardından test yaptırdı.

Milletvekili Berdibek'e yapılan test sonucunda Covid-19'a yakalandığı belirlendi. Bunun üzerine Berdibek Ankara Şehir Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Milletvekili Berdibek, "Bugün vücut kırgınlığı şikayetiyle başvurduğum hastanede yapılan tetkikler sonucu Covid-19 testim pozitif çıkmıştır. Genel durumum iyi olup, hekimlerimizin tavsiyeleri doğrultusunda tedavi sürecimi hastanede geçiriyorum" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.02 22:22 - Son Güncellenme: 2021.02.02 22:23 - HABER MERKEZİ
A