'Midi Kızlar' Kütahya İl Şampiyonu oldu

'Midi Kızlar' Kütahya İl Şampiyonu oldu

Kütahya'da düzenlenen Kulüplerarası 'Midi Kızlar' Voleybol İl Şampiyonluğu'nu Simav Kazcıoğlu OtomotivSpor Kulübü kazandı.

2019.03.18 09:56 - Son Güncellenme: 2019.03.18 09:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
'Midi Kızlar' Kütahya İl Şampiyonu oldu

Alınan bilgiye göre, 'Midi Kızlar' kategorisinde, Simav Kazcıoğlu Otomotiv Spor Kulübü midi kızlar voleybol takımı, tüm rakiplerini 3-0'lık setlerle mağlup ederek il şampiyonu oldu. 

Antrenör Çetin Aysu, sürdürülebilir başarıların çok çalışmakla kazanılacağını belirtti. Aysu, "Kulüpler arası midi kızlar voleybol müsabakalarında 3 setin tamamını alarak il şampiyonu olan Kazcıoğlu Otomotiv Spor Kulübü midi kızlar takımını kutluyor, Türkiye ve il genelinde yapılan müsabakalarda spor kulübü olarak başarısını kanıtlayan tüm ekibimize teşekkür ediyoruz" dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.18 09:56 - Son Güncellenme: 2019.03.18 09:57 - HABER MERKEZİ
A