Microsoft, ABD'ye karşı davayı kazandı

Microsoft, ABD'ye karşı davayı kazandı

Microsoft ile ABD hükümeti arasında sunucu gizliliği kapsamında süren davada mahkeme Microsoft lehine karar verdi.

2016.07.23 01:56 - Son Güncellenme: 2016.07.23 01:57 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Microsoft, ABD'ye karşı davayı kazandı

Microsoft ile ABD hükümeti arasında yaşanan sunucu gizliliği davası sonuçlandı. İlk olarak ABD 2. Temyiz Mahkemesi uyuşturucu kaçakçılığı hakkındaki bir davada Microsoft'un İrlanda sunucularına hükümetin erişebileceği yönünde karar çıkarmıştı. Microsoft'un talebi üzerine tekrar gözden geçirilen kararda Manhattan Eyalet Mahkemesi Microsoft'un İrlanda sunucularına erişilebileceği yönündeki kararı reddetti.

ABD hükümetinin Microsoft'a ait İrlanda sunucusuna erişemeyecek olması Microsoft tarafından bulut bilişimdeki gizliliğin korunmasında ilk önemli adım olarak nitelendirildi.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2016.07.23 01:56 - Son Güncellenme: 2016.07.23 01:57 - HABER MERKEZİ
A