Michelle Obama ve kızları Beyonce konserinde

Michelle Obama ve kızları Beyonce konserinde

Beyonce hayranı oldukları bilinen Michelle Obama ve kızları, şarkıcının Chicago'da verdiği konserine gittiler.

2013.07.19 22:11 - Son Güncellenme: 2013.07.21 00:34 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Michelle Obama ve kızları Beyonce konserinde

 

Celebuzz'ın Chicago Tribune'den alıntıladığı habere göre Michelle Obama ve kızları Sasha (12) ve Malia (15), Çarşamba günü Beyonce'nin United Center'da verdiği konserinde eğlendiler.

Konserde seyirciler arasında Michelle Obama'nın olduğunu fark eden bazı kişiler, o anın fotoğrafını çekip Twitter hesaplarına yüklediler. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla Michelle Obama konser için yeşil renkli bir elbise giymeyi tercih etmişti.

Bu arada Başkan Barack Obama da geçmiş dönemlerde Beyonce'ye olan hayranlığını dile getirmişti. Obama, Beyonce'nin klas bir duruşu olduğunu ve çok yetenekli olduğunu söyleyerek kızları için iyi bir rol model niteliğinde olduğunu ifade etmişti.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.07.19 22:11 - Son Güncellenme: 2013.07.21 00:34 - HABER MERKEZİ
A