MHP Orhangazi İlçe Başkanı Bozoğlu: Orhangazi için sahadayız

MHP Orhangazi İlçe Başkanı Bozoğlu: Orhangazi için sahadayız

MHP Orhangazi ilçe başkanı Halil Bozoğlu beraberindeki Yönetim Kurulu Üyeleri, Belediye Meclis Üyeleri ve Ülkü Ocakları Başkanıyla birlikte ilçe basını ile bir araya geldi. Gündeme dair önemli açıklamalarda bulunan Halil Bozoğlu, Orhangazi'de eğitimden, sağlığa, spordan sosyal yaşama kadar ilçe halkının tüm ihtiyaçları konusunda gerekli çalışmaların içinde yer almaya devam ettiklerini ve gerek belediye gerekse hükümet tarafından  yapılması gereken tüm çalışmalarda aktif bir görev üstlendiklerini söyledi.

2024.09.04 18:25 - Son Güncellenme: 2024.09.04 18:29 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
MHP Orhangazi İlçe Başkanı Bozoğlu: Orhangazi için sahadayız

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Yerel seçimlerin ardından ilk kez ilçe basını bir araya gelen MHP Orhangazi İlçe Başkanı Halil Bozoğlu, Orhangazi'yi kapsayan tüm konular üzerine bir açıklama yaptı. Özellikle eğitim konularında ilçede devam eden yatırımlar ve buna bağlı bazı eksiklikleri yakından takip ettiklerini söyleyen Bozoğlu, önümüzdeki günlerde de partinin ilçe teşkilatı olarak tüm kadroları ile sahada olacaklarını vurguladı. Açıklamasında Cumhur ittifakının birlikteliğine dikkat çeken MHP İlçe Başkanı Halil Bozoğlu, "Orhangazi'de ittifak ortağımız AK Parti İlçe Yönetimi ve ittifakımızın Belediye Başkanı Bekir Aydın ile birlikte ilçemiz için yapılması gereken tüm çalışmaları yakından takip ediyoruz. Eksik gördüğümüz ve halkımızın talep ettiği konuları bire birde istişaresini yapıp çözüme kavuşması için gerekli fikirleri sunuyor, karşılığını aldığımızı ve yapılması gerekenlerinde en kısa sürede ilçemizin hizmetine kazandırılcağını biliyoruz" dedi.

"SÜREKLİ OLARAK SUNUYORUZ"

Siyaseten bir denge politikası içinde çalışmalarına devam ettiklerini ifade eden Bozoğlu, "Bizler iktidar partisi değil ittifak partisiyiz, dolayısıyla yeri geldiğinde muhalefet görevini de üstlenmesini biliriz. Çünkü bu ittifakı halkımız için kurduk, bu süreçte Belediye Meclis üyelerimizin aracılığı ile tüm eksiklikleri Belediye Meclisimize ya da talep önergesi olarak belediye yönetimine sürekli olarak sunuyoruz" dedi.

"BAŞARILI BİR SÜREÇ GEÇİRDİK"

MHP Orhangazi İlçe Başkanı Halil Bozoğlu'nun basın toplantısında öne çıkan konuşmasında belirttiği diğer hususlar ise şöyle: "Milliyetçi Hareket Partisi olarak Cumhur İttifakı'nın önemine vurgu yapıyoruz. Devlet Bahçeli Bey ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan Bey'in bu ittifak konusundaki kararlı duruşları, ülkemizin geleceği için son derece değerlidir. Orhangazi'de Cumhur İttifakı'nın uyumlu çalışmaları sayesinde başarılı bir seçim süreci geçirdik. Seçim sonrasında, yeni dönemde yürütülen çalışmalarda sürekli olarak muhataplarımızla iletişim halinde olduğumuzu belirtmek isteriz. Belediyenin kiralık yerleriyle ilgili olarak, kamuoyunda ve resmi makamlarla yapılan araştırmalarda kira ödemeleri konusunda yaşanan sorunlar ele alınmıştır. Belediye meclis üyelerimizle birlikte, Belediye Başkanımız Sayın Bekir Aydın'a çözüm önerileri sunduk. Belediyenin bu konuda yaptırım uygulamasını destekliyoruz, özellikle düşük kira fiyatları, ikinci şahıslara kiralama ve kira alınamaması gibi konuların çözümüne yönelik adımlar atılması gerektiğine inanıyoruz. Belediyenin kendi öz kaynaklarını daha verimli kullanabilmesi için OBEFAŞ firmasının yeniden aktif hale getirilerek kalıcı gelir sağlamasını temenni ediyoruz. Ayrıca, ilçemizin markası olma yolunda ilerleyen TARIM A.Ş.'nin üretimdeki başarısını destekliyoruz. Belediyemizin son dönemlerde hayata geçirdiği Zeytin Cafe ve düğün salonu gibi işletmelerin çoğalmasını ve bu işletmelerin belediyemiz tarafından işletilmesini istiyoruz."

"PROJELERİMİZİ MASAYA YATIRACAĞIZ"

Bozoğlu sözlerini şöyle tamamladı: "Orhangazi'nin doğa güzelliklerini turizme kazandırmak için TURİZM A.Ş.'nin kurulması ve bu doğrultuda projelerin hayata geçirilmesi için ilk adımları attık. Bu projeyle, ilçemizde turizm yatırımlarının önünü açarak bölgemizdeki kaçak yapıların önüne geçmeyi hedefliyoruz. Belediye Başkanımızın aldığı usule aykırı yapıların yıkım kararını destekliyoruz ancak bu kararların adil bir şekilde uygulanması gerektiğini düşünüyoruz. Bu süreci hassasiyetle takip edeceğimizi bildirmek isteriz. 2024-2025 eğitim öğretim yılına ilişkin okullarımızı gezdik ve genel anlamda eksikliklerin olmadığını gözlemledik. Sağlık alanında da benzer şekilde gerekli incelemeleri yaptık ve herhangi bir sorun tespit edilmedi. Yeni yapılan yatırımlar ile ilçemizde ki bir çok sorunun çözüldüğünü gördük, bu bağlamda Cumhur ittifakımızın il başkanlarına ve bölge milletvekillerimize teşekkürü bir borç biliriz. Ancak, ilçemizde bulunan Fen Lisesi'nin fiziki yapısının yetersiz olduğunu üzülerek belirtmek isteriz. Özellikle ilçemizde pansiyon olmaması, dışarıdan gelen öğrencilerin ciddi zorluklar yaşamasına neden olmaktadır. Bu noktada, Süleyman Şah İmam Hatip Lisesi'nin geniş bir binası bulunmasına rağmen, sadece 308 öğrenci ile kapasitesinin çok altında kullanıldığı ve pansiyonunun da aktif olarak kullanıldığı dikkate alındığında, bu iki okulun yer değiştirmesinin doğru bir karar olacağına inanıyoruz. Bu durum, hem öğrencilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak hem de ilçemizdeki eğitimde dengeyi sağlamak açısından önemli bir adımdır. Eğitimde fırsat eşitliği sağlanması, tüm yetkililerin birinci önceliği olmalıdır. İlçemizde uzun süredir çözüm bekleyen önemli bir soruna dikkat çekmek istiyoruz. Döktaş Fabrikası'nın sahibi olan Gürış Holding, Orhangazi'ye öğrenci yurdu yapma sözü vermişti. Ancak bu söz halen yerine getirilmedi. İlçemizde bulunan öğrenciler, konaklama konusunda ciddi zorluklarla karşı karşıya kalıyor. Bu durum, hem öğrencilerimizin eğitim hayatını olumsuz etkiliyor hem de ailelerini endişelendiriyor. Orhangazi gibi gelişmekte olan bir ilçede, eğitim için gerekli altyapının sağlanması büyük önem taşıyor. Gürış Holding'in, verdiği sözü tutarak ilçemize modern ve yeterli kapasitede bir öğrenci yurdu kazandırmasını bekliyoruz. Bu konunun takipçisi olacağımızı ve öğrencilerimizin haklarını savunmaya devam edeceğimizi kamuoyuna duyururuz. Kendi kendine yetebilen bir şehir olma yolunda, Orhangazi'nin marka değerlerinin önemini biliyoruz. Yakın geçmişte unutulmuş veya raflara kaldırılmış marka değerlerimizi yeniden canlandırmak için projelerimizi masaya yatıracağız. İznik Gölü'nün durumu ile ilgili yapılan çalışmaları destekleyeceğimizi ve gölümüzün yararına yapılacak her projede yer alacağımızı belirtmek isteriz. Orhangazi'nin öne çıkan marka değerleri; Orhangazispor, zeytin, Gedelek turşusu, yamaç paraşütü, ralli, İznik Gölü yelken, Mahmudiye çileği, Keramet Ilıcası. Yerel seçimlerin ardından siyasetin durağanlaştığı bu dönemde, bizler çalışmalarımıza hız kazandırarak aktif ve yapıcı bir siyasete yön vereceğiz. Bu çalışmalarımızı, yönetimimiz ile birlikte projelendirip yetkililere sunacağız. İlçemizin yararına olacak her çalışmada Türk milliyetçileri olarak destekçisiyiz. Bu konuda sadece elimizi değil, gövdemizi de taşın altına koymaya kararlıyız."

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.04 18:25 - Son Güncellenme: 2024.09.04 18:29 - FATİH MISIR
A