MHK Aylık Üst Klasman Hakem Semineri yapıldı

MHK Aylık Üst Klasman Hakem Semineri yapıldı

Türkiye Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulu Hakem Gelişim Programları çerçevesinde gerçekleştirilen Üst Klasman Hakem Semineri bugün sona erdi.

2016.02.25 16:31 - Son Güncellenme: 2016.02.25 16:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
MHK Aylık Üst Klasman Hakem Semineri yapıldı

Üst Klasman hakemlerin katıldığı seminerde; MHK Başkanı Kuddusi Müftüoğlu ve MHKÜyeleri, MHK Danışmanı Jaap Uilenberg, Eğitim Direktörü, eğitimciler ve Hakem İşleri Müdürü'nün katkılarıyla hazırlanan, Süper Lig ve PTT 1. Lig son 4 haftanın detaylı analizinin yapıldığı program uygulandı. 

Hakemlere önemli konularla ilgili hatırlatmaların yer aldığı bölüm ile başlayan program, ikili mücadelelerin analiz edildiği videotest ve geri bildirimi ile devam etti. 

İletişim ve İşbirliği için hazırlanan özel bölüm ile tamamlandı. 

Seminer MHK Başkanı Kuddusi Müftüoğlu'nun gündemdeki konular ve hakemlerin uygulamalarını istediği talimatları içeren bölüm ile sona erdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.25 16:31 - Son Güncellenme: 2016.02.25 16:31 - HABER MERKEZİ
A