Mezitler mevkiinde TIR'lara geçit yok

Mezitler mevkiinde TIR'lara geçit yok

Bursa'da 2 gündür etkili olan kar yağışı nedeniyle İnegöl Mezitler mevkiinde yaşanacak tehlikelerin önüne geçmek için yetkililer, TIR'ları İnegöl çıkışında bekletmeye başladı.

2015.01.07 14:35 - Son Güncellenme: 2015.01.07 14:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mezitler mevkiinde TIR'lara geçit yok

Bursa Valiliği'nden gelen talimat doğrultusunda hareket eden ve ilçe çıkışında aralıksız uygulama yapan emniyet ekipleri, trafik kazalarının önüne geçmek için TIR'ları İnegöl çıkışında bulunan Ulaştıma Bakanlığı'na bağlı kontrol merkezinde beklemeye aldı.

İlçe çıkışında bulunan alanda beklemeye başlayan TIR sürücüleri ise geceyi araçlarının içinde geçiriyor. TIR sürücüleri, emniyet ekipleri tarafından yapılan uygulamanın kendilerini memnun ettiğini belirtti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.07 14:35 - Son Güncellenme: 2015.01.07 14:58 - HABER MERKEZİ
A