Metro hattı üzerinde yürüdüler

Metro hattı üzerinde yürüdüler

Aksaray - Havalimanı seferini yapan metro bu sabah saat 09:00 sıralarında arızalandı. Otogar istasyonuna yakın bir bölgede arızalanan metro, hareket kabiliyetini kaybetti.

2013.11.05 16:11 - Son Güncellenme: 2013.11.05 16:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Metro hattı üzerinde yürüdüler
02:09 Metro arızalandı vatandaşlar raylarda yürüyerek durağa ulaştı

İLGİLİ VİDEO

Metro arızalandı vatandaşlar raylarda yürüyerek durağa ulaştı

 Yapılan arıza anonsu üzerine metro içerisindeki yolcular açılan kapılardan atlayarak metroyu terk etti. Bir süre rayların olduğu bölgede yürümek zorunda kalan yolcular Otogar Metro istasyonuna ulaşarak başka bir metroya binerek yola devam etti. Arızalanan metroda yaşananlar Mehmet Güleryüz isimli vatandaş tarafından görüntülendi. Kaydedilen görüntülerde vatandaşların yüksekte kalan metronun açık kapılarından rayların bulunduğu alana atladıkları görülüyor. Kalabalık bir biçimde rayların bulunduğu alandan yürüyen vatandaşlar bölgeye gelen güvenlik görevlileri tarafından yönlendirilerek Otogar İstasyonu'na gönderiliyor.

Bir süre raylarda ilerleyen vatandaşlar daha sonra Otogar istasyonuna ulaşarak yollarına devam etti.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.05 16:11 - Son Güncellenme: 2013.11.05 16:12 - HABER MERKEZİ
A