Meteoroloji Genel Müdürlüğü açıkladı! 53 yılın en sıcak Ocak ayı yaşandı

Meteoroloji Genel Müdürlüğü açıkladı! 53 yılın en sıcak Ocak ayı yaşandı

Meteoroloji Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımda, 2024 yılı Ocak ayının son 53 yılın en sıcak Ocak ayı olduğunu duyurdu.

2024.02.14 15:49 - Son Güncellenme: 2024.02.14 16:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Meteoroloji Genel Müdürlüğü açıkladı! 53 yılın en sıcak Ocak ayı yaşandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile işbirliği içinde yapılan değerlendirmelere göre, Ocak ayı ortalama sıcaklığının 5,7 °C olduğu belirtildi. Bu değer, uzun yılların sıcaklık ortalamasının 2,8 °C üzerinde gerçekleşti.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;

"Son 53 yılın en sıcak Ocak ayını yaşadık.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğümüzce yapılan Ocak ayı sıcaklık değerlendirmelerine göre;

Son 53 yılın en sıcak Ocak ayını yaşadık.

2024 yılı Ocak ayı ortalama sıcaklığı 5,7 °C olarak ölçüldü. Buna göre, uzun yıllar sıcaklık ortalamalarının 2,8 °C üzerinde bir sıcaklık gerçekleşti.

Ocak ayında; -31,3 °C ile Ardahan'da en düşük sıcaklık

En yüksek sıcaklık ise 29,3 °C ile Akçakoca'da tespit edildi".

 

Meteoroloji Genel Müdürlüğü açıkladı! 53 yılın en sıcak Ocak ayı yaşandı

İLGİLİ GALERİ

Meteoroloji Genel Müdürlüğü açıkladı! 53 yılın en sıcak Ocak ayı yaşandı

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.14 15:49 - Son Güncellenme: 2024.02.14 16:41 - HABER MERKEZİ
A