Meslek lisesi öğrencileri kan bağışladı

Meslek lisesi öğrencileri kan bağışladı

Yıldırım Ticaret Meslek Lisesi öğretmen ve öğrencileri kan bağışında bulundu.

2012.03.04 11:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Meslek lisesi öğrencileri kan bağışladı

Yıldırım Ticaret Meslek Lisesi öğretmen ve öğrencilerine Kızılay Kan Merkezi yetkilileri tarafından öncelikle kan bağışı konularında seminer verildi. Seminerin ardından halkla ilişkiler ve organizasyon alanı öğrencileri tarafından hazırlanan anket uygulaması gerçekleştirildi. Anket sonuçlarının Kızılay yetkililerinin tesliminden sonra kan verme işlemleri başladı. Kan bağışında bulunmak isteyen öğretmen ve öğrenciler adeta birbiriyle yarıştı. Kan bağışının sadece acil durumlarda değil hayatın her anında düşünülmesi gerektiğine vurgu yapan Okul Müdürü Sadık Solduk, kan bağışında bulunanlara teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.04 11:01 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A