Mesajlar geldi faturalar ödendi

Mesajlar geldi faturalar ödendi

Karadeniz'de bulunan gazın ardından müjdeyle açıklama yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, doğal gaz faturalarının ilk bir ayının ücretsiz olacağını açıklamıştı. Son günlerde vatandaşların telefonlarına gelen fatura bilgilendirme mesajlarında, borcun devlet tarafından ödendiği yazıyor.

2023.05.20 10:40 - Son Güncellenme: 2023.05.20 10:41 - Ekonomi - HÜSEYİN İZCİ
A
Mesajlar geldi faturalar ödendi

HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN

Karadeniz Gazı devreye alma töreninde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, verdiği müjdeyle 24 Nisan-31 Mayıs tarihleri arasında kullanılacak gazın ücretsiz olacağını, bir yıllık süreçte de kullanılan gazın 25 metreküpünün devlet tarafından karşılanacağını söylemişti.

VATANDAŞLARA FATURA BİLGİLENDİRME MESAJLARI GELDİ

Son günlerde vatandaşların telefonlarına gelen fatura bilgilendirme mesajlarında ise kullanılan gaz bedelinin devlet tarafından ödendiği yazıyor. 

"KARADENİZ GAZIMIZ HAYIRLI OLSUN"

Birçok vatandaşın cep telefonuna bu mesajlar gelirken, " Sayın abonemiz sözleşme hesabınıza ait son ödeme tarihli 1591.68 TL tutarlı doğal gaz tüketim faturanız Cumhurbaşkanlığı düzenlemeleri çerçevesinde devlet tarafından karşılanmıştır. Karadeniz gazımız hayırlı olsun" ifadeleri yer alıyor.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2023.05.20 10:40 - Son Güncellenme: 2023.05.20 10:41 - HÜSEYİN İZCİ
A