Merve Oflaz yaz sezonunu açtı!
Güzel oyuncu Merve Oflaz, yaz sezonunu açtı. Belek Antalya'ya giden oyuncu, sıcak havayı ve güneşi görünce bikinisini giydi. Fotoğraflarını da sosyal medyadan hayranlarıyla paylaşarak beğenilerine sundu.
2023.05.23 09:56 - Son Güncellenme: 2023.05.23 09:56 - Magazin - HABER MERKEZİ
Rol aldığı diziler ile geniş bir kitle elde eden Merve Oflaz, sosyal medya hesabından paylaştığı pozlarıyla dikkatleri çekiyor. Sosyal medya hesabından yayınladığı bikinili kareleriyle deniz sezonunu açan Oflaz, önce Bodrum'a daha sonra da Antalya'ya geçti.

Merve Oflaz büyüledi
Bikinili fotoğraflarını paylaşan Oflaz'ın son paylaşımı beğeni yağmuruna tutuldu. Oflaz'ın bikinili pozlarına 'Çok güzelsiniz', 'Sana bayılıyorum', 'Fiziğin harika' tarzından yorumlar yapıldı.
