Mersin'de yanan orman sahaları yeşermeye başladı

Mersin'de yanan orman sahaları yeşermeye başladı

Mersin Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı Silifke Orman İşletme Müdürlüğü Yeşilovacık Şefliği sorumluluk alanındaki Işıklı Köyü civarında, 2021 yılında yangından zarar gören ormanlık alanlara dikilen badem ve keçiboynuzu fidanları boy göstermeye başladı.

2023.05.04 10:45 - Son Güncellenme: 2023.05.04 10:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Mersin'de yanan orman sahaları yeşermeye başladı

Yangına dayanıklılığıyla bilinen fidanlar, ağaçlandırma sınırlarına 3- 4 sıra şeklinde dikilerek gelecekte olabilecek yangın zararlarının en aza indirilmesi hedefleniyor. Ayrıca bu fidanlardan elde edilecek meyvelerden vatandaşların ekonomik olarak faydalanması amaçlanıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.05.04 10:45 - Son Güncellenme: 2023.05.04 10:46 - HABER MERKEZİ
A