Merkez Bankası 50 milyon dolarlık döviz sattı

Merkez Bankası 50 milyon dolarlık döviz sattı

Merkez Bankası doların yeniden 1.95 sınırına çıkması endişesiyle bir günlük aradan sonra yeniden döviz sattı. Merkez, 50 milyon dolarlık döviz satım ihalesi açtı.

2013.07.10 11:28 - Son Güncellenme: 2013.07.10 11:29 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Merkez Bankası 50 milyon dolarlık döviz sattı

 

Merkez Bankası'ndan dolara yine müdahale var. Pazartesi günü doların 1,9735 liraya ulaşarak rekor kırmasının ardından Merkez Bankası, yedi ayrı ihalede toplam 2,25 milyar dolarlık rekor döviz satımı gerçekleştirmişti. Dün ise piyasaların sakin seyretmesiyle dolar 1,93'e inmiş, Merkez Bankası da döviz satım ihalesi açmamıştı.

HALA 1.94'ÜN ÜSTÜNDE

Bugün doların 1,9480 seviyesine yaklaşmasıyla Merkez Bankası yeniden döviz satım ihalesi açtı ve miktarı 50 milyon dolar olarak belirledi. Merkez'in ihalesinden sonra dolar hala 1,94'ün üzerinde işlem görmeye devam ediyor.
 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.10 11:28 - Son Güncellenme: 2013.07.10 11:29 - HABER MERKEZİ
A