Memura karşı geldi, 8 ay ceza aldı
Samsun'da çocuğunu götürdüğü hastanede ilgisiz kalındığı gerekçesiyle memurla tartışıp mukavemette bulunduğu iddia edilen bir kişi, 8 ay hapis cezasına çarptırıldı.
2013.12.27 13:32 - Son Güncellenme: 2013.12.27 13:32 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Çocuğunu tedavi için götürdüğü Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yeterince ilgi gösterilmediği iddiasıyla memurla tartışıp mukavemette bulunduğu iddiasıyla yargılandığı mahkeme tarafından 8 ay hapis cezasına çarptırılan 32 yaşındaki C.A., Samsun Emniyet Müdürlüğü Aranan Şahıslar Bürosu ekipleri tarafından yakalandı. Gözaltına alınarak bugün Samsun Adliyesi'ne sevk edilen C.A., adli işlemlerinin tamamlanmasının ardından tutuklanarak cezaevine gönderildi.