Memur-Sen'den başsağlığı mesajı
Memur-Sen Bursa İl Temsilcisi Numan Şeker, Afyonkarahisar'da askeri mühimmat deposunda meydana gelen patlamada, 25 askerin şehit olması nedeniyle başsağlığı mesajı yayımladı.
2012.09.06 14:02 - Son Güncellenme: 2012.09.06 14:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Şeker, Afyonkarahisar'daki Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı 4'üncü Mühimmat Depo Komutanlığı'nda, dün saat 21.15 sıralarında meydana gelen patlama sonucunda, 25 askerin şehit olduğunu, 4 askerin ise yaralandığını belirterek, ''Afyonkarahisar'dan gelen haberler milletimizi derinden üzmüştür. Yaşanan bu elim olay nedeniyle halkımıza geçmiş olsun ve başsağlığı dileklerimi sunar; şehit olan kahramanlarımıza rahmet, kederli aileleri ile Türk Silahlı Kuvvetleri'nin tüm mensuplarına sabır, yaralılarımıza acil şifalar dilerim'' dedi.