Memleket Partisi 2. kuruluş yılını kutladı
Memleket Partisi, 2. kuruluş yılı sebebiyle bir araya geldi. Partililer "mücadelemize devam ediyoruz" mesajı verdi.
2023.05.16 17:58 - Son Güncellenme: 2023.05.16 18:01 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Memleket Partisi'nin, 2. kuruluş yılı sebebiyle bir araya gelen partililer "Mücadelemize devam ediyoruz" mesajı verdi. Memleket Partisi resmi hesabından yapılan paylaşım şu şekilde;
Parti Meclisimiz, Genel Başkanımız Muharrem İnce'nin başkanlığında, partimizin 2. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle toplandı. Mücadelemize devam ediyoruz.
Parti Meclisimiz, Genel Başkanımız Muharrem İnce'nin başkanlığında, partimizin 2. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle toplandı. Mücadelemize devam ediyoruz 🧿 pic.twitter.com/YoztilIGJm
-- Memleket Partisi (@MemleketimParti) May 16, 2023