Melo'dan heyecan yaratan açıklama
Galatasaray'a transferi yılan hikayesine dönen Melo, Twitter'dan müjde gibi açıklama yaptı.
2012.07.26 17:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Felipe Melo, Twitter hesabından yaptığı açıklamayla Sarı-Kırmızılı taraftarı heyecanlandırdı. Geçtiğimiz günlerde twitterdan yaptığı açıklamaların yanlış anlaşıldığını söyleyen Melo: "Ben Başkanın Ünal Aysal'ın değil sürecin çocuklaştığını söylemiştim. Kırdığım herkesden özür dilerim" dedi.
İşte Melo'nun twitterdan göndrdiği mesajlar:
"Daha önce attığım twitler yanlış anlaşıdı. Ben sürecin çocuklaştığını söyledim. Kimseye saldırmak gibi bir niyetim yoktu. Özellikle de harika bir insan olduğunu düşündüğüm Başkan Ünal Aysal'a. O harika bir insan ve bana sürekli yardım etti. Galatasaray formasını çok giymek istiyorum ancak transferin bir çözüme ulaşmaması sinirimi bozdu. Eğer birini kırdıysam özür dilerim hepinizi çok seviyorum."