Melo'dan derbi açıklaması!
Derbinin olay adamı Felipe Melo, Beşiktaş-Galatasaray maçının ardından ilk kez konuştu.
2013.09.23 15:48 - Son Güncellenme: 2013.09.23 15:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın 2-1 önde olduğu maçta Felipe Melo, kırmızı kart gördükten sonra oyundan çıkarken formasını çıkararak tribünlere göstermişti. Ardından da siyah-beyazlı taraftarlar sahaya girmiş ve maç da tatil edilmişti.
İşte Melo'nun açıklamaları:
"Beşiktaş taraftarının sahaya girmesinin bana bağlanmasını anlamıyorum. Olaylar zaten daha önce başlamıştı. Beşiktaş taraftarına saygım sonsuz. Onlara karşı yapılmış bir hareketim yok. Formayı, Beşiktaş taraftarı için değil; Galatasaray taraftarı için gösterdim. Geçen yıl Meireless armayı öptü taraftarı yoktu bence onda da sorun yoktu bunda da" dedi.