Melo'da mutlu sona doğru

Melo'da mutlu sona doğru

Lütfi Arıboğan yaptığı konuşmada Felipe Melo ile ilgili olumlu gelişmeler ümit ettiklerini söyledi.

2013.07.03 06:55 - Son Güncellenme: 2013.07.03 06:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Melo'da mutlu sona doğru

Galatasaray İcra Kurulu Başkanı Lutfi Arıboğan, sarı-kırmızılı taraftarlara Felipe Melo müjdesi verdi. Arıboğan, "Felipe Melo transferinde inşallah yakın zamanda olumlu bir gelişme olur. Biraz sürüncemede kaldı ama olumlu olacaktır. Sonuçta Galatasaraylılar mutlu olacaklar, inşallah transfer olumlu bitecek" şeklinde konuştu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.03 06:55 - Son Güncellenme: 2013.07.03 06:56 - HABER MERKEZİ
A