Melo Bursaspor'a karşı 100.maçına çıkacak!
Galatasaray'ın Brezilyalı yıldızı Felipe Melo, Twitter'dan "Galatasaray formasıyla 100. maçıma çıkıyorum, çok mutlu ve gururluyum." mesajını yolladı.
2014.01.31 10:06 - Son Güncellenme: 2014.01.31 10:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı kırmızılı ekibin yıldız orta saha oyuncusu Felipe Melo, Pazar günü oynanacak olan Bursaspor öncesi taraftarlara mesaj yolladı.
Sambacı, resmi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Çok şükürler olsunki pazar günü şanlı Galatasaray formasıyla 100. Maçıma çıkıyorum,çok mutlu ve gururluyum... umarım bu formayla nice yüz maçlar oynarım,önce tanrıya sonra bütün camiaya teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.
Felipe Melo, şu ana kadar 99 maçta Galatasaray adına 15 gol attı.